Reacties

Op deze pagina vindt u een selectie van reacties die wij van onze klanten hebben ontvangen.

 

  • Cheryl-Ann del Prado, AC Nielsen & Nielsen Media Research

    De samenwerking tussen K.A.P en ACNielsen (Nederland) B.V. en Nielsen Media Research B.V. is al jarenlang zeer prettig te noemen. Bij K.A.P ben je verzekerd van een goede kwaliteit kosten verhouding. Daarnaast is men servicegericht, snel.

  • Ard Stevens, Stevens Constructie & Stevens Doe-Het-Zelf

    Waarom zijn wij trots op ons salariskantoor?:
    Ons salariskantoor heeft kennis van zaken van de arbeidsvoorwaarden en afspraken van verschillende bedrijfstakken, in ons geval detailhandel en klein metaal.
    Snelle reactie op vragen.
    Ze nemen ons al het werk met betrekking tot de salarisverwerking uit handen.

  • Dick Heijkamp , Impex Barneveld b.v.

    Wij zijn vanaf de eerste dag klant bij KAP. (Wij hadden voordien al een goed contact met hem, zodat de keuze niet moeilijk was.) Wij zijn nog steeds zeer tevreden over de service, de korte en directe lijnen plus de goede adviezen op maat.

  • Jettie de Graaf, Remmers Safes B.V.

    Sinds 2013 verzorgt K.A.P. BV de salarisverwerking voor de Remmers groep. Bij K.A.P. kun je met al je vragen terecht. Naast het zeer prettige contact krijgen wij van hun de kundigheid, accuraatheid en flexibiliteit die wij als bedrijf juist zo nodig hebben. Kortom wij laten de salarisadministratie met veel plezier door hun verzorgen.

  • Edwin van Beusekom, Bouwbedrijf Oskam Bunnik BV

    Bijna drie jaar werk ik nu als financial controller bij Bouwbedrijf Oskam Bunnik BV. Vanaf het begin heb ik de samenwerking met Kap Salarissen als plezierig ervaren. Vooral in het begin loop je tegen een aantal bedrijfsspecifieke zaken aan. Dat geldt zeker voor de lonen. Dan is het prettig als je terug kunt vallen op iemand die van de hoed en de rand weet. Je hoeft bij Kap eigenlijk nooit op een antwoord te wachten. De parate kennis is groot. En mocht het toch een keer voorkomen dat hij iets op moet zoeken, dan gebeurt dat ook snel. Kap is erg makkelijk in de omgang waardoor de lijnen kort kunnen zijn zonder dat dit ten koste gaat van de formele gang van zaken. Ook denkt hij met je mee. Laatst heb ik hem gevraagd de loonjournaalposten digitaal te willen aanleveren zodat ik ze direct kan inlezen in ons administratieve pakket (Bouwworks). Kap zorgt er voor dat hij weet hoe dat moet zonder dat daar heel veel tijd over heen gaat. In de loop van deze drie jaar is de relatie met Kap hierdoor alleen maar beter geworden. Ik kan dan ook iedereen aanraden de salarissen onder te brengen bij Kap!

  • Sape Halbesma, Natuurmuseum Fryslan

    De salarisverwerking is altijd snel en accuraat. Het is ook zeer prettig dat men bij onvoorziene omstandigheden altijd flexibel is.

  • Jeanette, Weggemans Bruidsmode B.V.

    In de loop der jaren hebben wij met menig groot accountantskantoor gewerkt en merkten dat deze bedrijven zich meer en meer richten op de grote bedrijven en zich steeds verder verwijderden van het MKB. Men wist niet wat er speelde en gaven derhalve ook niet de adequate hulp die soms nodig was. Hierom hebben wij enkele jaren geleden ervoor  gekozen om  een kleinschaliger bedrijf in de arm te nemen wat de uitvoering van onze loonadministratie en het personeelsadvies voor zijn rekening nam.

    De voordelen van Kap BV Salarisadministratie en personeelsadvies:

    Korte lijnen
    Persoonlijk advies
    Kleinschalig en goed bereikbaar
    Goede prijs en kwaliteitsverhouding

  • Eric Nijland, Landelijk Fietsplatform

    Vijf jaar geleden hebben we besloten om onze salarisadministratie bij KAP BV onder te brengen en dat was een prima keuze! De persoonlijke aandacht en ook het meedenken over CAO-gerelateerde zaken zijn sterke punten van Kap. Maar ook de snelheid van reageren op vragen van ons bureau; daarnaast heeft Kap heel veel kennis in huis.

  • Peter Bos, Bos TrailerVerhuur B.V.

    Vanaf het eerste moment heb je onze salarissen verzorgt, en daarbij alle jaren je beloftes waar gemaakt 
foutloos snel flexibel en altijd het juiste antwoord op onze vragen.

  • Nico Vanderveen, Warenhuis Vanderveen Assen

    Warenhuis Vanderveen Assen werkt graag samen met KAP omdat ze blijven meedenken als anderen ermee kappen. Dat proactieve meedenken, de efficiency, de rake acties en de betrokkenheid van KAP, maakt dat we kunnen blijven werken met een gestroomlijnde organisatie.

  • Rolf, Jan Kalk Natuursteen B.V.

    Ik heb nog nooit 1 loonstrook spijt gehad. Ik zou jullie omschrijven als; accuraat, professioneel en zeer vlot in de service. Maar ook de persoonlijke kant en de laagdrempelige sfeer in jullie bedrijf wordt door ons als zeer prettig ervaren.

  • Martin Flory, Asbestverwijdering Flory BV

    Jullie werken snel, goed en spreken dezelfde taal als ons. Tevens zijn jullie niet te duur voor de kwaliteit die jullie leveren. Er is een snelle reactie tijd en de lijntjes zijn kort. Jullie hebben veel kennis van zaken. Jullie zijn ook nog eens sociaal ingesteld en denken goed met ons mee. Jullie zijn oplossing gericht.

  • Tonny Meijer, Autobedrijf Ambergen B.V.

    De reden waarom we destijds kozen voor KAP was de persoonlijke benadering en de korte lijnen tussen KAP en zijn klanten. Verder was natuurlijk na verloop van tijd ook de hoge kwaliteit een reden om bij jullie onze salarissen te laten verwerken. Ik hoop nog vele jaren, met hetzelfde plezier, met jullie samen te werken en wens jullie veel succes en nog veel meer tevreden klanten in de toekomst.

  • Theo Grimme, Bi-Select B.V.

    Kap salarisadministratie is onze partner op het gebied van salarisadministratie. We zijn bij Kap terecht gekomen op het moment dat zij begonnen als zelfstandig bedrijf en wij horen zodoende tot de klantenkring van het eerste uur. Daar hebben we nooit spijt van gehad, want wij hebben Kap salarisadministratie leren kennen als een bedrijf dat professioneel is en altijd hun afspraken nakomt. Bovendien zijn ze in voorkomende gevallen razendsnel, bij voorbeeld wanneer als wij als klant een keer te laat de mutaties aanleveren. Ook voor vragen, waar de gemiddelde ondernemer op het gebied van personeels en -salarisadministratie niet alle ins- en outs kent, staan ze met raad en daad ter zijde. Kortom: een adres waar je van op aan kunt.

  • A. Hofstra, EMTÉ supermarkt Vries

    Vrij in het begin toen K.A.P. is opgericht zijn wij na een gesprek overgestapt naar K.A.P. 
De belangrijkste reden hiervoor was destijds de kennis die aanwezig was in de persoon Kap Trechsel en het tarief. 

Nu enkele jaren later ben ik nog steeds zeer tevreden. De nauwkeurigheid van het bedrijf en de snelheid waarmee ze werken ervaar ik als zeer positief. Ook zijn de tarieven die ze hier voor gevraagd worden zeer acceptabel.

  • Mieke van Groningen, Administratiekantoor Mieke van Groningen

    Ik laat Kap sinds enkele jaren mijn salaris administraties verzorgen. Ik ben uitermate tevreden over de snelheid en punctualiteit waarmee dit gebeurd. Ook voor gedegen advies kan je bij Kap terecht. Kortom, een zeer professioneel bedrijf met bovendien nog hele aardige mensen!

  • Herwin Kompagnie, Mijn Accountant

    Wij laten sinds de start van Mijn Accountant in 2010 de salarisadministraties van onze klanten door K.A.P. verzorgen. Naast de plezierige omgang zijn wij heel tevreden over de kwaliteit en deskundigheid van K.A.P. Ook voor vraagstukken als personeelsreductie en ontslagaanvragen maken wij regelmatig gebruik van hun expertise.